kral oyun

Kıyafetler serbest ama ..

Yazar: Hunk Tarih: 09:01 Kategori: , Yorum: Yorum Yap
Yeni bir yönetmelik değişikliği ile okullarda tek tip kıyafetin kaldırılması ve daha serbest, yani sivil kıyafetlerin giyilmesine karar alındı.

Şimdi ben öğrenci olsaydım eğer, bu değişiklik beni çok mutlu ederdi, ederdi ama ya sonra; parasızlıktan hep aynı kıyafetler giyilmeye başlardı. Zengin olan arkadaşım her gün değişik bir kıyafetle gelirken ben hep aynı kıyafetlere gelirdim.

Şimdi de bu sorunlar ortaya çıkacak ve öğrenciler sınıflara bölünecekler, zengin olan kısım ve fakir olan kısım diye. Çocukların anlama yani neyin ne olduğuna karar verdiği bu zamanda kendilerini çok kötü hisedeceklerini şimdiden görür gibi oluyorum.
Bu sıkıntı anne babaya da yansıyacaktır tabikide, aile şu gibi veryansımlar olucaktır. "Anne aslı hep değişik ve güzel kıyafetler giyiyor, benim neden değişik kıyafetlerim yok", "Baba sıra arkadaşım hakan kendine falan marka ayakabı almış, banada alın baba".
Bu durumda çaresiz kalan anne ve babaları büyük bir bütçe sıkıntısına sokacak, buda aile içindeki huzuru bozucaktır.
Askeri maaşla çalışıp evine zor kanat bakan aileler ne yapacak bu durumda ??

Sınıflarda kavgalar çıkacak, zaten sıkıcı derslerle zor gecen öğretim yılı iki kat daha zorlanacak.

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder