kral oyun

Sevgililer Günü - 14 Şubat 2013

Yazar: Hunk Tarih: 09:42 Kategori: , , Yorum: Yorum Yap
Sevgililer günü mesajları;

  1. Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler, insanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler... Ben o yıldızı gördüm, o da sensin bir tanem... Sevgililer günümüz kutlu olsun...
  2. Biliyorsun her gökkuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış, eskiler böyle der... Gökkuşağını takip ettim geçenlerde sende bitti... En değerli hazinemsin benim, canımsın...
  3. Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni sevmeye devam edeceğim. Sevgililer günün kutlu olsun!
  4. Seni ne kadar sevdiğimi merak ediyorsan, yağan yağmurun her damlasını tutmaya çalış, tutamadığın her yağmur damlası kadar seviyorum seni... Sevgililer günümüz kutlu olsun.
  5. Paylaştıkça çoğalan tek şeyin sevgimiz olduğunu hiç unutmayalım ve sevgimizi daima çoğaltalım sevgilim... Daha nice mutlu sevgililer gününe.
  6. O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum, titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum, dolanıp sarmak geliyor içimden, saramıyorum, öylesine bağlanmışım ki, sensiz duramıyorum... Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın! Seni çok seviyorum.
  7. Öperim dudaklarından, gül kokulu yanaklarından, her dem gözlerimin hapsindesin kalbimin tek sahibisin... Sevgililer günün kutlu olsun.
  8. Bu sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat...
  9. Bir demet gül vermek isterim sana, güllerden güzelsin aslında... Gülü bir gün, seni sonsuza dek seviyorum...
  10. Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak, onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin... Sevgililer günün kutlu olsun...
Bir sonraki sayfa için tıklayınız.


Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder